Kudy na Stezku v oblacích

Na Stezku v oblacích se dostanete několika způsoby. Můžete využít letní lanovku Sněžník nebo se vydat pěšky či na kole. Trasy můžete také kombinovat, například nahoru lanovkou a dolů procházkou pěšky. Vjezd s kočárkem na stezku je povolen. Vstup s kolem nebo se psem je na stezku zakázán. Kola si můžete nechat dole u stezky (doporučujeme vlastní zámek). Pro psy jsou dole pod stezkou připraveny kotce, kde jej můžete nechat.

Letní lanovka Sněžník

Nástupní stanice se nachází vedle chaty Marcelka a Mamutíkova vodního parku. Na pokladnách chaty Marcelka zakoupíte také lístky na lanovku i stezku. Kočárky a kola vozíme na lanovce zdarma. Invalidní vozíky také, avšak je možno přepravit vozík pouze do hmotnosti 50 kg.

Pěší a cyklo trasy

Modrá turistická

Pouze pro pěší
Od chaty Marcelka půjdete po sjezdovce Kamila (žlutá turistická značka). Po pravé straně se pak napojíte na modrou turistickou značku. Tato trasa není sjízdná s kočárkem a je přístupná pouze mimo lyžařskou sezónu. Modrá turistická trasa vede podél Single trailu, kde mají pěší vstup zakázán, proto prosím dbejte na turistické značení.
  • Délka trasy: 2,3 km
  • Doba výletu: 1,5 hod

Modrá turistická – delší varianta

Pouze pro pěší
Z kruhového objezdu u hotelu Vista se vydáte rovně do lesa po bílé turistické značce. Tam se nad sjezdovkou U Slona napojíte do leva na modrou turistickou značku, po které dojdete až ke Stezce v oblacích. Není možné vyjít s kočárkem a je přístupná pouze mimo lyžařskou sezónu. Modrá turistická trasa vede podél Single trailu, kde mají pěší vstup zakázán, proto prosím dbejte na turistické značení.
  • Délka trasy: 3,6 km
  • Doba výletu: 1 hod 45 min

Pohádková trasa

Sjízdná i s kolem nebo terénním kočárkem
Od hotelu Vista se vydáte po asfaltové cestě, která vede pod lanovým parkem, a budete pokračovat po silnici dolů. V ostré levotočivé zatáčce se vydáte doprava směrem k bývalému mramorovému lomu (značeno zelenou a modrou cyklotrasou). Nad sjezdovkou Kamila se napojíte na modrou turistickou značku (zelená cyklotrasa), po které budete pokračovat až k Vyhlídce. Po zelené cyklotrase jdete až k rozcestí Slamník a po modré cyklotrase až ke Stezce v oblacích. Cesta je schůdná s teréním kočárkem (zpevněná lesní cesta) a je vhodná i pro cyklisty. Trasa je přístupná pouze mimo lyžařskou sezónu.

• Délka trasy: 3,9 km
  • Doba výletu: 2 hod

Panoramatická trasa

Vhodná pro cyklisty nebo delší výlet pěšky, možno i s kočárkem
Od hotelu Vista dojdete k parkovišti Na konečné, kde se vydáte po červené cyklotrase, která se nazývá panoramatická.  Trasa je vhodná pro cyklisty a dá se vyjít i s kočárkem (dlouhý celodenní výlet)
  • Délka trasy: 16 km
  • Doba výletu: 5 hod

Trasa kolem kostela

Vhodná pro cyklisty
Od areálu od Slona se vydáte po silnici obcí Dolní Morava, kde před obchodem odbočíte doleva a po cestě pod Kostelem dojdete až k rozcestí, kde se vydáte doleva. Celý tento úsek je značen jako červená cyklotrasa.  Cesta vede ke Smolkově mostu, přes Kaskády Malé Moravy až k Sutím. Poté se vydáte po modré cyklotrase ke Včelínu až k chatě Slaměnka. Vhodné pro cyklisty, kteří se chtějí vydat krásnou přírodou.
  • Délka trasy: 12 km
  • Doba výletu: 4 hod

Virtuální prohlídka areálu
Váš názor

Newsletter

Přihlašte se k odběru e-mailového zpravodaje
a buďte vždy první, kdo ví o našich slevách a akcích!