Zažijte jízdu na bobové dráze, která v Česku nemá obdoby.

MÁME OTEVŘENO

Čeká vás adrenalinová jízda v délce 3 kilometry lesním terénem i na otevřených pláních.

Při převýšení 364 metrů projedete 25 bleskurychlých zatáček, 360° otáčku 12 metrů nad zemí, osmičkovou smyčku, podzemní tunel a zhoupnete se na 4 parádních jumpech nad lesními cestami.

Při jízdě na dráze mamutích rozměrů se sklonem až 30% vyvinete rychlost až 50 km/h, a to už je pořádná jízda.

Dejte si jízdu ráno nebo večer za super cenu.

* platí pouze pro vstupenky zakoupené a realizované v těchto časech

MHD-akce-zari-aktual

4 zhoupnutí a nekonečné terénní vlny

AKTUÁLNÍ PROVOZNÍ DOBA CENÍK

ZAŽIJTE TO

Srdce resortu dostává nový impulz

Na všechny světové strany se otevírají hory možností, jak si sestavit den podle představ.

signpost-2Kudy na Mamutí horskou dráhu?

Mamutí horskou dráhu najdete v areálu Sněžník s nástupní stanicí u letní sedačkové lanovky Sněžník

TIP Jízda na horské dráze je na horní stanici koncipovaná jako přestupní. Na bobu si tedy můžete vychutnat jednosměrnou jízdu nahoru, jednosměrnou jízdu dolů, nebo jízdu tam i zpět ve vybraných časech.

Pár praktických informací

• Na jednom bobu s rodičem mohou jezdit už děti od 3 let (musí mít vlasní vstupenku).
  • Od 8 let a zároveň výšky 135 cm může jet dítě samostatně.
  • Boby jsou dvojmístné, ale jízdu může uskutečnit i jedna osoba samostatně. Platí se za každou osobu, nikoliv za bob.
  • Maximální nosnost bobu je 150 kg.

Jak to celé funguje, když chcete navštívit Mamutí horskou dráhu?

• Na pokladně Marcelka u spodní stanice lanovky si zakoupíte jízdu nahoru - vybrat si můžete cestu lanovkou nebo jízdu dvoumístným bobem.
  • Horní stanice Mamutí horské dráhy je koncipovaná jako přestupní, pokud se tedy rozhodnete na ní jet i směrem nahoru, je nutné počítat s nutností vystoupení na horní stanici.
  • Po vysednutí z lanovky nebo bobu na horní stanici budete pokračovat na pokladnu Mamutí horské dráhy, kde si zakoupíte jízdenku na jízdu dolů na Mamutí horské dráze.
  • V případě vyšší návštěvnosti obdržíte také pořadový lístek.  Čísla bobu startujících na dráze můžete sledovat na informačních panelech v okolí Mamutí horské dráhy.
  • Pokud je před vámi dostatečný počet startujícíh bobů, můžete se zajít občerstvit na horskou chatu Slaměnka nebo Skalka nedaleko od horní stanice.
  • Až se ukáže vaše pořadové číslo na panelu nebo se na vás dostane řada, nasednete na bob a užijete si jízdu v délce 3 kilometry.

A pokud se vám nechce čekat na pokladně Marcelka, kupte si jízdenku lanovkou nahoru na eshopu.

eshop

Směrem nahoru lanovkou nebo na bobu

• Nově si můžete vybrat cestu sedačkovou lanovkou nebo dvoumístným bobem
  • V obou případech se pohodlně dopravíte do nadmořské výšky 1 116 m.n.m., kde se vyplatí na chvilku zastavit.

Směrem dolů 4 zážitky všeho druhu

• Vydejte se rovnou dolů na velkolepou jízdu mamutích rozměrů v délce 3 kilometry

• Nebo se tu zastavte a vyberte další tři možnosti, jak zažít nejlepší den na horách.

stezka-v-oblacich-adrenalin-1

horske-kolobezky

stola

STEZKA V OBLACÍCH

Přímo v cílové stanici je to jen pár kroků ke Stezce v oblacích lákající na zážitkovou procházku do oblak na síťovou kapku ve výšce 55 metrů nad zemí.

HORSKÉ KOLOBĚŽKY

Odbočte vlevo a naskočte na horskou koloběžku, kterou se svezete zpět do údolí v délce 15 kilometrů s luxusními výhledy.

STAMICHMANOVA ŠTOLA

Odbočte vpravo a vydejte se k nově otevřené štole, kde se v podzemních chodbách ponoříte do zážitkové hry s rozšířenou realitou za objevením pokladu vládce hor Stamichmana.

mapa-zazitku-leto-2019

Partneři resortu

NUTS Evropská unie Evropská unie Czech Tourism Frekvence 1 Kofola Salomon IMOS Birell Bruno Family Park Barth