Nasedněte na sedačkovou lanovku Sněžník a vyjeďte do nadmořské výšky 1 116 m.n.m. k horské chatě Slaměnka. Odtud vede síť horských pěších tras a cyklotras.
Délka trasy: 9 - 11 km (cesta tam)
Varianta s lanovkou
Nasedněte na sedačkovou lanovku a nechte se vyvézt do nadmořské výšky 1 116 m.n.m. k horské chatě Slaměnka. Odtud se vydáte po hřebenové modré a zelené turistické trase, která se těsně pod vrcholem spojí se žlutou. Tato trasa je dlouhá 11 km. Zpět do údolí se dostanete po žluté naučné stezce, která je nejkratší a má 9 km.
Varianta bez lanovky
Od hotelu Vista se kolem lanového parku vydáte směrem k parkovišti Na Točně. V ostré levotočivé zatáčce potkáte rozcestník, kde budete pokračovat po modré cyklotrase, která se napojí na modrou turistickou trasu, po které dojdete až na vrchol Králického Sněžníku.
Délka trasy: 9 až 11 km (cesta tam)
Řeka Morava pramení pod vrcholem Králického Sněžníku a je velmi často považována za tepnu Moravy. Je přitom zajímavé, že na historickém území Moravy nezačíná ani nekončí. Řeka protéká napříč severní, střední a jižní Moravou a poté splývá až na slovenském území pod Děvínem s vodami Dunaje. Říká se, že Morava tu má tolik pramenů, kolik je v roce dnů. K prameni Moravy se dostanete stejnou trasou jako na Králický Sněžník.
Délka trasy: 7 km (cesta tam)
Rozhledna Klepý je známá rozhledna na česko-polské hranici na vrcholu Klepý přímo naproti Wellness hotelu Vista postavená v roce 2009. Pokud se sem vydáte, užijete si krásné výhledy na okolní vrcholky hor. K rozhledně vede červená turistická trasa od parkoviště Pod Klepáčem. Na parkoviště Pod Klepáčem se dostanete od areálu U Slona, pokud odbočíte z hlavní cesty směrem na Horní Moravu (odbočka je před chatou Na Rozcestí).
Délka trasy: 5 až 10 km
Pevnostní pásmo mezi Maliníkem a Zemskou bránou je dnes zahrnuto do projektu Králické pevnostní oblasti. Byl to jeden z nejsilněji opevněných úseků hranic československé republiky před 2. světovou válkou. Králická pevnostní oblast je prostorem s nejvyšší koncentrací pozůstatků československého pevnostního systému z let 1935-1938.